Veel gestelde vragen.
Is de registratie verplicht?
Om op kansspelen voor echt geld te spelen, een storting of opname te doen, moet u geregistreerd worden en over persoonlijk Versailles Casino-spelersaccount beschikken.
Om u op de site Versailles Casino te laten registreren en uw speler rekening creeren, klik en vul het formulier in
Hoe kan ik een speler account bij Versailles Casino creëren?
Niets is gemakkelijker! Klik hier en vul het formulier in.
Is Versailles Casino een wettelijke gaming site in België?
Ja, de Versailles Casino online gaming site is een toegelaten site met een vergunning die door de kansspelcommissie wordt verleend.
Versailles Casino heeft een B + vergunning die de naleving van de regels door de Belgische wet garandeert en dat met de totaal controle van de Kansspel Commissie.
Het is verboden voor een
Zijn de authenticatie SMS gratis?
Ja, de authenticatie SMS zijn gratis.
Uw veiligheid is onbetaalbaar!
Vanaf welke leeftijd mag ik op Versailles Casino spelen?
In België is de minimumleeftijd 21 jaar om online op het VersaillesCasino website te spelen.
Vanuit het buitenland, moet u altijd de gedicteerd door de wetgeving die van kracht is in uw land voorwaarden in acht nemen.
Voor welke beroepen wordt de toegang tot Versailles Casino gaming site verboden?
Volgens de Belgische wetgeving, worden bepaalde beroepen (politie, Notarissen, enz.) niet toegelaat
Op welke games kan ik op Versailles Casino spelen?
De games die op de site Versailles Casino beschikbaar zijn worden allemaal door de kansspelcommissie toegelaat Daar vindt u speelautomaten, dobbelstenen, kaartspelen, roulette en ook race spellen. Klik hier om te zien al onze spellen beschikbaar
Wat is het verschil tussen de modus "Demo" en "Echt geld"?
De "demo" modus biedt u de mogelijkheid om zonder betalingen te spelen. Het spel "demo" -modus werkt net als het spel in 'echt geld' mode. Daarom is het echter niet mogelijk om uw winsten op te nemen.
In "echt geld" gebruikt uw het geld dat uw op uw speler account hebt gestort.U kunt uw winst te opnemen.
Welke vergunning heeft Versailles Casino?
Het vergunning B toelaat de uitbating van een speelhall. Versailles Casino heeft van FOD Justitie, Kansspel Commissie, een extra B + vergunning gekregen om u toegang te geven om de kansspelen op zijn website www.versaillescasino.be te laten spelen
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen ?
Om uw persoonlijke gegevens te wijzigen, gaat u naar uw account, in het tabblad "Mijn account"
Velden in grijs kunnen niet worden gewijzigd.
Om uw andere persoonlijke gegevens te bewerken, kunt u contact opnemen met onze support.
Hoe kan ik geld op mijn speler account storten?
Zodra je geregistreerd/gelogd bent op VersaillesCasino klik je op het pictogram "Storten" (of scan de QR-code) om een storting te doen en volg je de instructies.
Met de volgende methodes kun je geld storten op je spelersaccount:
- Bancontact (direct)
- Bancontact (HiPay)
- PaysafeCard
- Neosurf
- Mastercard Debet
- Visa Debet
Wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Klik op de startpagina op de link Wachtwoord vergeten? en volg de instructies.
We sturen je dan onmiddellijk een e-mail met alle informatie die je nodig hebt om je wachtwoord te wijzigen.
Ik kan geen spel starten.
De browser die de beste game-ervaring biedt is "Chrome"
Wat moet ik doen als ik denk dat ik een probleem met gokken heb?
Als je denkt dat je hulp nodig hebt of als u gewoon advies wilt verwijzen wij u naar onze rubriek "Verantwoord Spelen"
Ik ben bang om aan games verslaafd te worden. Kunt u mij helpen ?
Versailles Casino is zich ervan bewust dat ongecontroleerd gokken op elk moment dwangmatig kan worden. Daarom hebben we een reeks tools ontwikkeld waarmee u verantwoord gokken kunt benaderen. In feite kunt u op elk moment beslissen om uw games te beperken, een pauze te nemen of zelfs te bepalen hoe lang u al speelt.
Als u echter denkt dat u een gokverslaving ontwikkelt, nodigen we u uit om de brochure van de Gambling Commission te raadplegen. Klik hier.
Is er een opname limiet?
Online opnames zijn tot € 10.000 (tienduizend euro) bepekert en opnames die in onze speelhallen worden gevraagd zijn tot € 3.000 (drieduizend euro) beperkt
Om de transactie zo snel mogelijk te laten verlopen is het aangeraden om de gegevens dat uw op uw registratie hebt gegeven te controleren. Klik hier om uw gegevens te controleren
Waar is mijn geld als het op mijn speler account verschijnt?
Versailles Casino is een Belgische website die vanuit België beheerd is.
Uw geld is dus in België met alle veiligheidsmaatregelen en vereist noodzakelijke waarborgen die door de Belgische wetgeving verplicht zijn .
Wat verschijnt er op mijn rekeningoverzicht?
Het bedrag van uw winsten zal door SONIC S.A uitbetaal worden.
Wat is de deadline om geld uit mijn speler account te kunnen opnemen ?
Wij verwerken betalingen gewoonlijk binnen 24 werkuren.
U kunt de status van uw aanvraag controleren in de rubriek "Mijn Geld" van uw account. (In behandeling of voltooid).
U ontvangt ook een e-mail wanneer uw opnameverzoek wordt verwerkt en een tweede wanneer de opname is voltooid (betaling verzonden).
Als u geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan uw ongewenste e-mail.
Voor de ontvangst van de betaling op uw bankrekening zijn wij afhankelijk van de banken. (Binnen maximaal 48 werkuren)
Hoe neem ik geld op in een spelzaal van Versailles Casino ?
Ga naar de sectie "Mijn geld" klik op "Geld opnemen". Kies de opnamemogelijkheid "Via afhaling in één speelhal" en selecteer vervolgens de speelhal van uw keuze(Brussel,Charleroi of Sambreville).
-U krijgt een geheime code van 4 cijfers die u aan de kassier van de vestiging van uw keuze moet geven om uw winsten te kunnen innen.
-Zodra het verzoek is gevalideerd, ontvang je een e-mail waarin staat dat je opname wordt verwerkt. Binnen 24 uur ontvangt u een bevestigingsbericht dat uw geld beschikbaar is in de speelhal van uw keuze.
-Vergeet niet uw identiteitskaart mee te nemen. want naast de geheime code zal u hiernaar worden gevraagd bij de opname.
Waarom win ik niet ?
Onze spellen zijn kansspelen en wij hebben geen contrôle over de manier waarop zij de winsten herverdelen onder de gebruikers. Dit geldt voor alle licentieerde operators in Belgie.
Het feit dat je lang kunt spelen en/of meer dan je inzet kunt winnen is niet iets wat wij kunnen beinvloeden, maar is te danken aan het toeval en dus aan het geluk om op het juiste moment aan het spel deel te nemen.
Als je helaas niet zo lang van je spelervaring op ons platform hebt kunnen genieten als je had gewild, ligt dan ook volledig buiten onze contrôle.
Wij raden u aan om uw gokuitgaven te budgetteren door wekelijkse of maandelijkse bedragen vast te stellen waarvan u geen spijt zou krijgen als u uw volledige inzet zou verliezen.
Wij bieden u hulpmiddelen in de sectie "Mijn Account" om uw uitgaven en/of uw account te beperken.
Hoe dan ook, gokken moet leuk blijven en geen beperking. U kunt ook uw relatie met gokken evalueren door hier te klikken: https://gokhulp.be
Wij staan graag tot uw beschikking als u dat wenst.
Heb ik als nieuwe klant recht op een bonus ?
Helaas staat ons licentietype(B+)niet toe om bonussen toe te kennen.
Sinds 01/03/2020 zijn inschrijvings-en stortingsbonussen wettelijk niet meer toegestaan.Deze beslissing werd genomen door de Kansspelcommissie na een Koninklijk Besluit.
Ik wil mijn zelfuitsluiting opheffen. Is dit mogelijk ?
VersaillesCasino.be is een 100% verantwoordelijke operator die een gereguleerd platform beheert en vooral begaan is met het welzijn van zijn gebruikers.De toepassing van de wet en de bescherming van onze spelers zijn onze prioriteiten. Als je hebt gekozen voor zelfuitsluiting,is het niet mogelijk dit ongedaan te maken en zul je moeten wachten tot het einde van de uitsluitingsperiode voordat je weer kunt spelen .
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan storten ?
Het minimumstortingsbedrag is 10 euros. Sinds 20/10/2022 legt de Belgische regelgeving een standaard stortingslimiet op van 200 euros per week.
Als u uw limiet wilt verhogen, kunt u uw verzoek indienen via het tabblad « storten »of via de instellingen van uw spelersaccount.
De Kansspelcommissie zal dit verzoek goed-of afkeuren.
Alleen personen die niet als wanbetaler geregistreerd staan bij de Centrale voor Consumentenkrediet van de Nationale Bank kunnen de opheffing van deze limiet aanvragen.
Hoe kan ik de spelregels van een spel vinden?
Om de regels van een spel te bekijken, klikt u op het spel, dan op "Meer info" (in het groen)
Waarom moet mijn account worden geverifieerd ?
Als 100% legale site hechten wij veel belang aan de naleving van de geldende wetgeving.
Authenticatie van je account is een wettelijke vereiste, opgelegd door de Kansspelcommissie en het zal je slechts één keer gevraagd worden.
Uw privacy en vertrouwelijkheid staan voorop bij VersaillesCasino.be, u kunt uw documenten zonder angst versturen.
Mag ik meerdere accounts hebben ?
Nee. De wetgeving verbiedt meerdere accounts op dezelfde goksite.Daarom moet u ons bij uw inschrijving uw nationale registratienummer meedelen.
Ik weet niet hoe ik moet inloggen,wat moet ik doen ?
Als u niet meer kunt inloggen op uw account, zijn er verschillende mogelijke redenen.
- U bent uw wachtwoord vergeten. Klik op de homepage op « Wachtwoord vergeten » en volg de instructies. Wij sturen u onmiddelijk een e-mail met alle informatie die u nodig hebt om uw wacchtwoord te wijzigen.
- Je hebt een zelfuitsluiting geactiveerd. Indien u via onze site een tijdelijke zelfuitsluiting heeft geactiveerd, is uw account geblokkeerd tot het einde van deze periode. U kunt deze informatie te allen tijde vinden op de homepage van uw account.
- Je hebt een gokverbod gekregen van de Kansspelcommissie. Je mag niet meer spelen.
Als u problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze support!
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat ?
Wilt u uw rekening sluiten omdat u bang bent een gokverslaving te ontwikkelen ?
Er zijn veel hulpmiddelen beschikbaar om u te helpen uw activiteiten onder contrôle te houden, zoals pauzes, tijdelijke zelfuitsluiting en stortingslimieten.
Ga voor meer informatie naar onze sectie « Verantwoordelijke beheer ».
Wil je nog steeds je account verwijderen ? Neem contact op met onze teams via ons beveiligde contactvorm met vermelding van uw unieke verificatiepincode die u onderaan de vorm vindt.